Добре дошли в O Club!
За нашите лоялни клиенти, създадохме O Club
На 26 Март 2021 година официално дадохме старт на нашата програма за лоялни клиенти. Нашият скромен поклон и благодарност, за това, че ни се доверявате!
Как може да станете членове на O Club?
- Първа поръчка на сума над 145лв, или
- Две поръчки в срок от 12 месеца на обща сума над 145 лв.
Това е всичко! Без трикове, без сложни точки, които да акумулирате и превръщате в стока в кратки срокове. Искаме нещата да са лесни и прозрачни. Защото смятаме, че прозрачността и искреността са най-краткия път до сърцата на тези, с които работим.
Какво получават лоялните клиенти, членове на Клуба:
- 5% отстъпка от всички стоки в магазина през следващите 12 месеца, след първоначално активиране на членството.
- Специални промоции само за членове на клуба през годината.
- Възможност за лична консултация при нужда.
- Подновяване на членството за следващите 12 месеца става на база поръчка след изтичане първоначалния срок на членството.
Как да се възползвате от привилегиите си?
Ако отговаряте на изискванията за лоялни клиенти, достъпът до отстъпките е активиран. Необходимо е само да добавите код O-CLUB5 в последната стъпка преди да потвърдите поръчката си, и отстъпката ще се отрази автоматично. В случай на проблем, молим да се свържете с нас на info@oshadhi.bg. Ще разрешим проблема, само трябва да знаем за съществуването му.
Внимание! Поръчки с кода за отстъпка са персонални и важат само за активирани клиентски имейл адреси.
Необходимо е да въведете кода, за да се активира отстъпката. Това не е наша прищявка, за да усложним нечий живот. Просто в момента системата, която използваме за онлайн магазина ни, не позволява по-автоматизиран начин за въвеждане на отстъпките. Благодарим за вниманието и се надяваме да се възползвате максимално от привилегиите на O Club!
И за финал, малко предистория, или от какво е вдъхновен нашият O Club...
На много места по света лоялността на клиентите ежегодно бива награждавана с 5-7% повишение в цените на услугите. Като клиент аз винаги съм намирала това за отблъскващо – защото се чувствам измамена, използвана и определено неоценена за лоялността ми към съответния доставчик. Когато един клиент се почувства по този начин, то той/тя рано или късно ще премести бизнеса си завинаги при друг доставчик.
Нашата философия е, че няма по-хубаво нещо на света от лоялните клиенти. Лоялност породена от задоволеност от качеството на продуктите, но и от цялостното преживяване от общуването с доставчика. Толкова често чуваме от клиентите си „Благодаря за грижата и отношението“. А ние пък искаме да ви кажем:
Благодарим, че сте наши клиенти!